Известие

Collapse
No announcement yet.

Дебитомер 0 281 002 309 взаимозаменяемост?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дебитомер 0 281 002 309 взаимозаменяемост?

    Имам съмнение, че дебитомера е сдал, та въпроса ми е има ли аналог този дебитомер и кой е той? Разполагам с 0281002308 от Стило, но неможах да го смъкна торкса е различен.
    Кой дебитомер може да стане или е само този?

  • #2
    Хвани главите на болтчетата с клещи и ги върти по малко така ще се ги развъртиш....
    Мисля, че 2-та ползват един и същи сензор.
    Различават се външно, единия се слага на 147-ца другия на 156-ца, иначе сензора е еднакъв......
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #3
      Този който е на стилот исках да го смъкна само за проба, а не за постоянно. Колата като е студена пука, забива нос, трудно пали и ме съмнява, че е от него. Вчера го извадих и с ужас установих че има някаква пробита дупка в него, което не трябва да е така.

      Мога да взема на тънкана 0 280 218 019 дали ще стане? Икак мога да разбера кои са съвместими?

      Comment


      • #4
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=25278
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #5
          Разполагам с 0281002308 от Стило
          Това стило дизел ли е ?

          По спомен ми се върти в главата,че 308 го слагат на дизел а 309 на бензин но може и да бъркам.
          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

          Comment


          • #6
            Да 1.9JTD

            Comment


            • #7
              Така размених дебитомерите, същата работа. Стойностите са кажи рече едни и същи. МАй остава ламбдата след катализатора да сменя, защото при топъл и студен двигател показва едно и също напрежение 0.455-0.460v, което според мен не трябва да е така? Вие какво мислите?
              Ето скрийн от ФЕС.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от maptod Покажи съобщение
                Така размених дебитомерите, същата работа. Стойностите са кажи рече едни и същи. МАй остава ламбдата след катализатора да сменя, защото при топъл и студен двигател показва едно и също напрежение 0.455-0.460v, което според мен не трябва да е така? Вие какво мислите?
                Ето скрийн от ФЕС.
                Това след колко време работа на двигателя е?
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от maptod Покажи съобщение
                  Така размених дебитомерите, същата работа. Стойностите са кажи рече едни и същи. МАй остава ламбдата след катализатора да сменя, защото при топъл и студен двигател показва едно и също напрежение 0.455-0.460v, което според мен не трябва да е така? Вие какво мислите?
                  Ето скрийн от ФЕС.
                  Я прочети хубаво как работи диагностичната ламбда преди да тръгнеш да я сменяш Ти какво напрежение очакваш да видиш от нея?
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                    Това след колко време работа на двигателя е?

                    Две минути някъде.

                    @оем я ми кажи как работи? Очевидно не знам, щом питам, но ти явно знаеш.

                    Смених дебитомера не се оправи, ще сменя и сондата и ако тогава не се оправи, ще върви на майстор, защото тея работи малко ми бягат.

                    Comment


                    • #11
                      019 e със същия датчик
                      Дебитомерът трябва да има изходящо напрежение (като го изпържиш двигателя) над 4.25V
                      Крайната сонда е следяща дали катализаторът е ОК и напрежението и варира в тесни граници около 0.5V, ако всичко е ОК
                      Не разбрах какъв ти е проблемът та си тръгнал да сменяш всичко
                      Това 18.9кг/ч на какви обороти е?
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #12
                        Проблема е че сега особено като се застуди, сутрин на студен двигател, първо палене не иска да запали. Трябва поне 5-6 пъти да се върти ключа, припалва и угасва, ако не угасне започва да пука и да забива предницата, не може да се изфорсира и общо взето такива работи.

                        Тези 18,9кг/ч са на някакви обороти, сега не се сещам точно. Със сигурност не са ~850.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от maptod Покажи съобщение
                          Проблема е че сега особено като се застуди, сутрин на студен двигател, първо палене не иска да запали. Трябва поне 5-6 пъти да се върти ключа, припалва и угасва, ако не угасне започва да пука и да забива предницата, не може да се изфорсира и общо взето такива работи.

                          Тези 18,9кг/ч са на някакви обороти, сега не се сещам точно. Със сигурност не са ~850.
                          Ами щом не са на 850 -> дебитомер
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            019 e със същия датчик
                            Дебитомерът трябва да има изходящо напрежение (като го изпържиш двигателя) над 4.25V
                            Крайната сонда е следяща дали катализаторът е ОК и напрежението и варира в тесни граници около 0.5V, ако всичко е ОК
                            Не разбрах какъв ти е проблемът та си тръгнал да сменяш всичко
                            Това 18.9кг/ч на какви обороти е?
                            019 не е със същия датчик. Виждам, че в още една тема го твърдиш.
                            Да не се подведе колегата и да си вземе друг дебитомер, като се надява да му изкорми датчика и да си го сложи.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              019 не е със същия датчик. Виждам, че в още една тема го твърдиш.
                              Да не се подведе колегата и да си вземе друг дебитомер, като се надява да му изкорми датчика и да си го сложи.
                              Да, винаги съм го твърдял на основата на показанията на Бош и една таблица от сайта на Ферариста. Но все пак нека си провери. Кой е номерът според теб?
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X